Акції південнокорейських компаній, пов'язаних із хітом Netflix "Гра в кальмара", різко впали в понеділок після виходу фінального сезону серіалу.

Опубліковано: 03.07.2025 22:56 | Автор: admin

Зображення новини
Акції південнокорейських компаній, пов'язаних із хітом Netflix "Гра в кальмара", різко впали в понеділок після виходу фінального сезону серіалу, який, незважаючи на перше місце в глобальному рейтингу переглядів, отримав змішані відгуки глядачів. Зокрема, Artist Co. - агентство, в якому головний актор серіалу Лі Чон-дже є найбільшим акціонером - втратило до 21% вартості акцій.

Artist Studio Inc, дочірня компанія Artist Co., впала на 24%. А Dexter Studios Co, південнокорейська студія спецефектів, яка брала участь у виробництві серіалу, втратила 8,5%.

"Багато критики стосується саме фіналу - глядачі не прийняли його, бо він не збігся з їхнім баченням світу серіалу", - зауважив культурний критик Кім Хьон-сік із Сеула, - "Перевершити перший сезон було майже неможливо - він став світовою сенсацією".

Третій сезон цього серіалу стартував 27 червня і очолив рейтинг серіалів Netflix у всіх країнах, за даними FlixPatrol.

Водночас, за рейтингами Rotten Tomatoes, новий сезон отримав 83% позитивних оцінок від професійних критиків, але лише 51% від глядачів.
Повернутися на головну

Коментарі

Ще немає коментарів.

Щоб залишити коментар, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.