Френсіс Форд Коппола пояснив магію фільму «Дракула Брема Стокера»
            
            Голлівудський метр згадав один зі своїх найкращих фільмів
Знаменитий режисер Френсіс Форд Коппола знову звернувся до своєї класичної роботи — готичного горора «Дракула Брема Стокера» (1992). 86-річний класик кіно поділився в соцмережах архівними фото зі знімального майданчика та зізнався, що відчуває «оновлену гордість» за цей проєкт.
Порівнюючи свій фільм із безсмертним вампіром, Коппола жартом сказав, що стрічка «так само, як її головний герой, відмовляється помирати» і продовжує жити в серцях глядачів.
У своєму зверненні режисер розкрив головний творчий принцип, яким керувався під час створення фільму. Він нагадав, що роман Брема Стокера був написаний у ту епоху, коли тільки народжувався кінематограф. Щоб передати атмосферу того часу, Коппола та його команда свідомо відмовилися від сучасних технологій.
«Усі ефекти були зроблені так, як це робили б Жорж Мельєс і перші кінематографісти — як живі сценічні ілюзії або як багаторазові експозиції прямо на плівці», — підкреслив Коппола.
Він із гордістю зазначив, що у фільмі немає жодного цифрового ефекту. Уся візуальна магія — включно зі складними трюками та спецефектами — була створена без комп’ютерної графіки на майданчику його сином, Романом Копполою, і невеликою командою, а також групою художників зі сторіборду під керівництвом Пітера Ремсі.
Нагадаємо, що в «Дракула Брема Стокера» головну роль виконав Ґері Олдман.
        
    Знаменитий режисер Френсіс Форд Коппола знову звернувся до своєї класичної роботи — готичного горора «Дракула Брема Стокера» (1992). 86-річний класик кіно поділився в соцмережах архівними фото зі знімального майданчика та зізнався, що відчуває «оновлену гордість» за цей проєкт.
Порівнюючи свій фільм із безсмертним вампіром, Коппола жартом сказав, що стрічка «так само, як її головний герой, відмовляється помирати» і продовжує жити в серцях глядачів.
У своєму зверненні режисер розкрив головний творчий принцип, яким керувався під час створення фільму. Він нагадав, що роман Брема Стокера був написаний у ту епоху, коли тільки народжувався кінематограф. Щоб передати атмосферу того часу, Коппола та його команда свідомо відмовилися від сучасних технологій.
«Усі ефекти були зроблені так, як це робили б Жорж Мельєс і перші кінематографісти — як живі сценічні ілюзії або як багаторазові експозиції прямо на плівці», — підкреслив Коппола.
Він із гордістю зазначив, що у фільмі немає жодного цифрового ефекту. Уся візуальна магія — включно зі складними трюками та спецефектами — була створена без комп’ютерної графіки на майданчику його сином, Романом Копполою, і невеликою командою, а також групою художників зі сторіборду під керівництвом Пітера Ремсі.
Нагадаємо, що в «Дракула Брема Стокера» головну роль виконав Ґері Олдман.
Коментарі
Ще немає коментарів.