Торетто кінець?
Влітку Він Дізель поділився з фанатами на фестивалі FuelFest, що студія Universal буквально благає його підготувати "Форсаж 11" до прем'єри в квітні 2027 року. Виявляється, актор, схоже, видав бажане за дійсне.
Дізель нібито висунув три ключові вимоги: франшиза має повернутися до витоків у Лос-Анджелесі з акцентом на вуличні перегони, а також обов'язково включити Браяна О'Коннора. Universal "відправила" персонажа на пенсію ще в сьомій частині, але Дізель наполягає на використанні CGI, щоб "оживити" покійного Пола Вокера.
Розслідування The Wall Street Journal показало, що заяви актора — чиста бравада. Керівництво Universal не тільки не клянчить поспіху з "Форсажем 11", а й взагалі вагається щодо доцільності зйомок. Сценарію досі немає й у проекті, дата прем'єри 2027 року — передчасна фантазія, бо фільм навіть не внесено до попереднього графіка релізів. Контракти з багатьма акторами вичерпалися й не продовжуються, а студія має серйозні сумніви щодо вартості серії.
Голлівудські інсайдери вважають, що "Форсаж 11" отримає зелене світло лише за умови, якщо бюджет не перевищить $200 млн. Десята частина коштувала Universal $340 млн і зібрала лише $704 млн — для франшизи це скромно. З урахуванням колосальних витрат на маркетинг проєкт навряд чи окупився. У постпандемійну еру збори блокбастерів падають, тож студія прагне зрізати витрати на наступний фільм принаймні на $140 млн.
Питання: чи візьме Дізель приклад зі свого Домініка Торетто й зробить добру справу для "форсажної родини"? Актори та команда зможуть заробити на продовженні, якщо Він погодиться скоротити гонорар — звичні $25 млн наразі не поспішають знижувати.
Дізель нібито висунув три ключові вимоги: франшиза має повернутися до витоків у Лос-Анджелесі з акцентом на вуличні перегони, а також обов'язково включити Браяна О'Коннора. Universal "відправила" персонажа на пенсію ще в сьомій частині, але Дізель наполягає на використанні CGI, щоб "оживити" покійного Пола Вокера.
Розслідування The Wall Street Journal показало, що заяви актора — чиста бравада. Керівництво Universal не тільки не клянчить поспіху з "Форсажем 11", а й взагалі вагається щодо доцільності зйомок. Сценарію досі немає й у проекті, дата прем'єри 2027 року — передчасна фантазія, бо фільм навіть не внесено до попереднього графіка релізів. Контракти з багатьма акторами вичерпалися й не продовжуються, а студія має серйозні сумніви щодо вартості серії.
Голлівудські інсайдери вважають, що "Форсаж 11" отримає зелене світло лише за умови, якщо бюджет не перевищить $200 млн. Десята частина коштувала Universal $340 млн і зібрала лише $704 млн — для франшизи це скромно. З урахуванням колосальних витрат на маркетинг проєкт навряд чи окупився. У постпандемійну еру збори блокбастерів падають, тож студія прагне зрізати витрати на наступний фільм принаймні на $140 млн.
Питання: чи візьме Дізель приклад зі свого Домініка Торетто й зробить добру справу для "форсажної родини"? Актори та команда зможуть заробити на продовженні, якщо Він погодиться скоротити гонорар — звичні $25 млн наразі не поспішають знижувати.
Коментарі
Ще немає коментарів.