Paramount планує поглинути Warner Bros. Discovery до її можливого розпродажу частинами.
            
            З’явилися подробиці стратегії Paramount щодо придбання компанії Warner Bros. Discovery. За даними джерел, Paramount прагне якомога швидше отримати контроль над усіма активами Warner Bros., щоб випередити конкурентів, які можуть розібрати компанію по частинах. Інформація про наміри Paramount стала відомою ринку задовго до завершення процесу розділення Warner Bros. Discovery, яке, за словами її керівника Девіда Заслава, має завершитися у квітні 2026 року.
Щодо вартості угоди, ринкова капіталізація Warner Bros. на момент появи цих чуток становила близько 25 мільярдів доларів, але після новин про можливий продаж зросла до 40 мільярдів. З урахуванням значних боргів Warner Bros. загальні витрати Paramount на цю угоду можуть сягнути 70 мільярдів доларів.
Якщо угода відбудеться, вона потребуватиме схвалення регуляторних органів. Проте, враховуючи тісні зв’язки керівництва Paramount з нинішньою адміністрацією США, серйозних перешкод на цьому етапі не очікується. Аналітики припускають, що навіть у разі придбання всієї Warner Bros. Discovery, Paramount (разом із партнером Skydance) може бути зацікавлена лише в активах кіностудії Warner Bros., оскільки медіа-портфель Discovery Global, на їхню думку, не має значного потенціалу для зростання вартості.
        
    Щодо вартості угоди, ринкова капіталізація Warner Bros. на момент появи цих чуток становила близько 25 мільярдів доларів, але після новин про можливий продаж зросла до 40 мільярдів. З урахуванням значних боргів Warner Bros. загальні витрати Paramount на цю угоду можуть сягнути 70 мільярдів доларів.
Якщо угода відбудеться, вона потребуватиме схвалення регуляторних органів. Проте, враховуючи тісні зв’язки керівництва Paramount з нинішньою адміністрацією США, серйозних перешкод на цьому етапі не очікується. Аналітики припускають, що навіть у разі придбання всієї Warner Bros. Discovery, Paramount (разом із партнером Skydance) може бути зацікавлена лише в активах кіностудії Warner Bros., оскільки медіа-портфель Discovery Global, на їхню думку, не має значного потенціалу для зростання вартості.
Коментарі
Ще немає коментарів.